Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Vuurbaak. Meer weten? Ontdek meer
Eladio
11 jun 2026 om 7:44
super duur kwalitijd super laag
Jacco
6 jun 2026 om 18:43
super bezorging
Adriaan
30 mei 2026 om 20:48
Patat was koud en slap. Bestelling werd ook nog eens een half uur voor aangegeven bezorgtijd bezorgd. ‘Het kwam handiger uit’, aldus de bezorger.
margreet
27 mei 2026 om 19:28
Lekker op tijd heerlijk gegeten top
Kees
27 mei 2026 om 18:49
Romy
22 mei 2026 om 18:34
het eten was top en vriendelijke bezorger!!
ria
20 mei 2026 om 22:42
Perfect
yvonne
30 apr 2026 om 21:40
de kip was voortreffelijk en de raspatat .ik had op de knop gedrukt dat ik de kip met pindasaus wilde net als vorige keer maar zat er niet bij .ik had de kip wel liever wat groter was maar klein.
Robin
25 apr 2026 om 18:33
Was top zoals altijd
Free
25 apr 2026 om 12:37
Lekker en snel geleverd
sandra
23 apr 2026 om 19:48
eten was erg snel en lekker
Amber
22 apr 2026 om 17:25
Heerlijk gegeten en snel bezorgd